
وقت پایان غزل های پر از غم نشدهنوبت خط زدن واژه ی ماتم نشده سالها رفت ولی نوکر بیچاره ی توهست انسان و صدافسوس که آدم نشده گرچه ما اهل شعاریم ولی باز آقاذره ای از کرم و لطف شما کم نشده خوب داریم در این مملکت اما بی شکخوب تر از تو کسی در همه عالم نشده آخرین جمعه ی سال آمد و انگار هنوزفرصت دیدن آن ماه فراهم نشده... "محسن زعفرانیه" برچسبها: مناجات با امام زمان, محسن زعفرانیه...
ادامه مطلب
سلام...خوش آمدید..."محسن زعفرانیه هستم از تهران"و به قول سهراب:روزگارم بد نیست!!!تکه نانی دارم...خرده هوشی...سرِ سوزن ذوقی...اینجا بعضی اشعار و دل نوشته های من رو میخونید که فقط برای دل خودم می نویسم.#بدون مخاطب خاص!!!منتظر نظرات شما هستم......
ادامه مطلب