اشعار محسن زعفرانیه

متن مرتبط با «سرسبز» در سایت اشعار محسن زعفرانیه نوشته شده است

سرسبز تر از همیشه کن سالم را...

  • نیلوبلاگ

    سلام...خوش آمدید..."محسن زعفرانیه هستم از تهران"و به قول سهراب:روزگارم بد نیست!!!تکه نانی دارم...خرده هوشی...سرِ سوزن ذوقی...اینجا بعضی اشعار و دل نوشته های من رو میخونید که فقط برای دل خودم می نویسم.#بدون مخاطب خاص!!!منتظر نظرات شما هستم......

    ادامه مطلب