
سلام...خوش آمدید..."محسن زعفرانیه هستم از تهران"و به قول سهراب:روزگارم بد نیست!!!تکه نانی دارم...خرده هوشی...سرِ سوزن ذوقی...اینجا بعضی اشعار و دل نوشته های من رو میخونید که فقط برای دل خودم می نویسم.#بدون مخاطب خاص!!!منتظر نظرات شما هستم......
ادامه مطلب