
تسبیحِ دل ذکر و دعا را دوست دارد«أمَّن یُجیبِ» روضه ها را دوست دارددستِ گدایی همه سویش دراز استبنده نواز است و گدا را دوست داردشکی ندارم با همین دستان خالیاربابمان پیوسته ما را دوست داردحبِّ حُسِینِ بنِ عَلی در سینه داردهرآنکه با ایمان، خدا را دوست داردفرقی ندارد ارمنی یا شیعه باشدهرکس که من دیدم، شما را دوست دارداین نوکر بیچاره را دریاب آقااز کودکی کرب و بلا را دوست دارد#محسن_زعفرانیهبرچسبها: امام حسین, مناجات, محسن زعفرانیهLet's block ads! بخوانید...
ادامه مطلب