همه رفتند ولی نوکر بیچاره ی تو...

خرید بک لینک

آرزوی حرمت بر دلِ شیدا مانده
مثل یک قطره که در حسرتِ دریا مانده

رفت امروز ولی شوقِ زیارت دارم
چَشمِ من منتظرِ دیدنِ فردا مانده

این همه شور و حرارت که درونِ دلهاست*
از عنایات حسین(ع) است که برپا مانده

حکمتی داشته انگار که در مَکتَبِ ما
پاسخِ مسئله ی عشق، مُعَمّا مانده


همه رفتند ولی نوکرِ بیچاره ی تو
باز هم از سفرِ کرب و بلا جا مانده!!


" محسن زعفرانیه "


* بیت سوم اشاره دارد به حدیث پیامبر (ص) که فرمودند :
از شهادت حسین ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود .

((کتاب جامع احادیث الشیعه ، ج ۱۲، ص ۵۵۶))


برچسبها: اربعین, شعر مناجات اربعین, دلتنگ حرم, پیاده روی اربعین اشعار محسن زعفرانیه...

ما را در سایت اشعار محسن زعفرانیه دنبال می‌کنید

برچسب: همه,رفتند,ولی,نوکر,بیچاره, نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:12

صفحه بندی