
وقت پایان غزل های پر از غم نشدهنوبت خط زدن واژه ی ماتم نشده سالها رفت ولی نوکر بیچاره ی توهست انسان و صدافسوس که آدم نشده گرچه ما اهل شعاریم ولی باز آقاذره ای از کرم و لطف شما کم نشده خوب داریم در این مملکت اما بی شکخوب تر از تو کسی در همه عالم نشده آخرین جمعه ی سال آمد و انگار هنوزفرصت دیدن آن ماه فراهم نشده... "محسن زعفرانیه" برچسبها: مناجات با امام زمان, محسن زعفرانیه...
ادامه مطلب
xa0 دوست داریم که با "معجزه" دیدار کنیمجان ناقابل خود هدیه به دلدار کنیم xa0 اهل حرفیم ولی اهل عمل کردن نهبا گناهان خود اندوه تو بسیار کنیم xa0 بهتر این است که در ماه خداوند فقطبا شهامت به قصورات خود اقرار کنیم xa0 از دعای سحر توست اگر محفوظیمروی آن نیست که الطاف تو انکار کنیم xa0 کاش می شد که در این جمعه ی پایانی ماههمه بر سفره ی احسان تو افطار کنیم "محسن زعفرانیه"...
ادامه مطلب