
xa0 دوست داریم که با "معجزه" دیدار کنیمجان ناقابل خود هدیه به دلدار کنیم xa0 اهل حرفیم ولی اهل عمل کردن نهبا گناهان خود اندوه تو بسیار کنیم xa0 بهتر این است که در ماه خداوند فقطبا شهامت به قصورات خود اقرار کنیم xa0 از دعای سحر توست اگر محفوظیمروی آن نیست که الطاف تو انکار کنیم xa0 کاش می شد که در این جمعه ی پایانی ماههمه بر سفره ی احسان تو افطار کنیم "محسن زعفرانیه"...
ادامه مطلب
خوب است که از خود خبری داشته باشم بر حال خرابم نظری داشته باشم xa0 ای کاش که در روضه ی شب های مُحَرَّم با لطف شما چَشمِ تَری داشته باشم xa0 از آتش این عشق که افتاده به جانم پیوسته دلِ شُعله وری داشته باشم xa0 صد شکر که قسمت شده تا باز برایت شعر و غزل مختصری داشته باشم xa0 افسوس نشد ماه عزاداری ات آقا جز شعر سرودن هنری داشته باشم "محسن زعفرانیه"...
ادامه مطلب