دادیم قسم باز به نام تو خدا را
تا این که اجابت بنمایند دعا را
عمری ست همه سائل الطاف حسینیم
بد نیست که تحویل بگیرند گدا را
صد شکر که قسمت شده هر روز ببوسیم
ما سجده کنان تربت اعلای شما را
ما حاجت خود را فقط از روضه گرفتیم
جز روضه ی ارباب بجوییم کجا را ؟
ای کاش مقدّر بشود تا که ببینیم
در یک شب جمعه حرم کرب و بلا را...
"محسن زعفرانیه"
(جهت شنیدن این غزل با صدای جواد مقدم اینجا کلیک کنید)
(جهت شنیدن این غزل با صدای حاج عبدالرضا هلالی اینجا کلیک کنید)
اشعار محسن زعفرانیه...
ما را در سایت اشعار محسن زعفرانیه دنبال میکنید
برچسب: بد نیست که بدانید,نبودنت بد نیست که بدترین چیزه,بد نیست بدانیم که, نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 15:17