سرسبز تر از همیشه کن سالم را...

خرید بک لینک

سلام...

خوش آمدید...

"محسن زعفرانیه هستم از تهران"
و به قول سهراب:

روزگارم بد نیست!!!

تکه نانی دارم...
خرده هوشی...
سرِ سوزن ذوقی...

اینجا بعضی اشعار و دل نوشته های من رو میخونید که فقط برای دل خودم می نویسم.

#بدون مخاطب خاص!!!

منتظر نظرات شما هستم...

اشعار محسن زعفرانیه...

ما را در سایت اشعار محسن زعفرانیه دنبال می‌کنید

برچسب: سرسبز,همیشه,سالم, نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:12

صفحه بندی